Tema: Re: Ka geriau pasirinkti Sony A55 ar Nikon D90 ?
Autorius: jurgis
Data: 2011-01-17 08:18:47
Del triuksmu situacija bus gan panasi, tik a55 bus detalesnis : http://www.dpreview.com/reviews/sonyslta55/page16.asp
Esminiai skirtumai - a55 filmuos full hd 1080i + veiks autofokusas filmuojant, o d90 - hd 720, fokusas arba rankinis, arba letas.
Sony mazesnis, baterija maza, padaryt iseis dvigubai maziau kadru su pakrautu akumu nei su d90. d90 geriau draugaus su studijinem sviesom, nors pats modelis 2,5 metu senumo.