Tema: Re: Pentax universalus objektyvas
Autorius: Paulius
Data: 2011-01-11 09:19:56
Vaizdo islinkimas placiame kampe dideliu bedu man nekelia, labiau neramina rezoliucijos trukumas kadro krastuose.
Pagal http://www.photozone.de/pentax/405-pentax_1650_28?start=1 kadro centre lyg ir viskas idealu, bet krastuose net prie f5,6 (jau nekalbant apie f2,8 ar f4 ) neispudingi rezultatai :( Anksciau ant K10D turėjau 16-45mm f4, tai "muilas" kadro kraštuose irgi nemaloniai pasireiksdavo, o pagal Photozone testus 16-50 dar prastesne rezoliucija kampuose gaunasi:(

Tai va dėl to ir klausiu, gal dar kur zinot kokiu patikimu testu, nes LSRgear.com 16-50 neturi pratestave.