Tema: Re: Nuomonės apie Tamron SP AF 17-50 f/2.8
Autorius: bullka
Data: 2010-12-29 10:05:03
Niccolo teisingai viską parašė.

Norisi greitesnio ir tikslesnio fokuso.
Daug taškų naudoju retai, nes grybą pjauna (gal ne kiek pjauna, kiek elgiasi
ne taip, kaip aš noriu, tad fokusavimas užtrunka, kol kelis kartus
vartydamas fotiką taškai pagauna tai, ką aš noriu; nežinau ar čia fotiko
bėda ar objektyvo). Naudoju tik centrinį daugiausia.
Konstrukcija - neturiu didelių priekaištų.
Pirmas įspūdis užsidėjus - muilinė fokusuoja geriau. Po kelių mėn.
naudojimo - nerealus daiktas.

Vienu žodžiu - jei neįperki į Canon'o 18-55IS'ą, tai vienareikšmiškai tik
šitas Tamron'as. Kitų alternatyvų kaip ir nežinau.