Tema: Re: REQ: pigau stikliuko Nikonui
Autorius: dpi
Data: 2010-12-17 10:50:30
Tai reikia nuo pirmo posto skaityti. Gi parase, kad atkeliauja Bodis ir reikia pradziai kokio nors objektyvo.
Koks skirtumas, kad sviesus jei negali paimti kadro? O su tuo "televyku" taip daznai nutinka. Gi zmogus nores per sventes patalpoje fotkint ir ne tik galvas.
O del astrumo, siuolaikiniai Nikon kitinukai yra gana astrus. Matyt nesusidurei arba teko koks brokuotas. As pats turejes ir 50mm, dabar su Tamrono 17-50 daugiausia fotkinu, dar 90mm fixa turiu, bet esu ir kitinuka turejes ir draugui kitinuka pirkes ir ju astrumas stebina.