Tema: Re: fotikas su didesniu optiniu Zoom'u
Autorius: markoh
Data: 2010-12-16 14:18:54
zoom'o prioritetas buvo pradzioj, bet pasiskaitinejus efoto ir topocentro
smegenu praplovimo, labiau linkstu link veidrodzio,
prioritetas:
1. foto kokybe
2. (auto)fokuso greitis (fotografavimas su blykste, be dazniausiai visi
pakankamai  tai greitai daro);
3. patogumas naudoti
4. ....
viska apibendrintu kaina