Tema: Re: Paieskomas D80 uz protinga kaina su protingu kilometrazu
Autorius: Ghetto
Data: 2010-12-06 11:38:32
nu tai uz protinga kaina nu, kas tau neprotingo? dasimesti dar stuke ir
pasiimti d90 visada galima bet man tu visu filmavimu nafik nereik, o viduriu
skirtumas myzernas
skelbimuose d80 yra tokiu padroztu po 950-1150 pripleskintu po 40 gabalu,
tai as tikiuosi bent su kokiu 20000 kadru surasti uz protinga kaina