Tema: Re: fotoaparatas su bluetooth?
Autorius: obliarka
Data: 2010-12-03 15:14:28
Zmoniu teise rinktis, as tik patrolinau ka galvoju ir nieko nepersu. Matyt
ne bereikalo toks "feature" retas reiskinys, padarytas tokiu ekskliuzyvu
ieskanciai auditorijai. Beje, buna korteles kazkokios "wifi", nesigilinau
kaip jos veikia, bet gal to uztektu? BT tikrai nebutu prioritetas renkantis
fotika, ypac keisti jau turima vien del to kad uzknisa laida jungineti.