Tema: Re: Pigios fotkes 2
Autorius: MR
Data: 2010-12-01 09:06:17
normali ta kokybe IKI spauzdinant.
as nutaikes buvau kai kainavo tik 19ct atspaudus pora simtu foto kelios
galvosi prastesnes.
galima uzdeti varnele ant koregavimo tai bus auto nustatymai masinai kurie
gali savaip interpretuot jusu foto.
arba palikti be koregavimo ir tiketis kad spauzdis panasiai kaip matosi jusu
monitoriuje.

"nu blyn" <nu@jo.lt> parašė naujienų
pranešime:id300a$lm9$1@trimpas.omnitel.net...