Tema: Re: Lightroom 3.2 "an unknown error occurred" susiduret?
Autorius: Edvinas
Data: 2010-11-25 09:13:27
Thu, 25 Nov 2010 07:59:31 +0200, sansas | pix.lt rašė:

> Toks jausmas, kad LR 4GB RAM yra mažai; tiek LR2, tiek LR3b, tiek LR3.
> Negaliu pasakyti 100%, bet ant vienos sistemos stipriai stabdė (padorus
> Dual Core, 4 gb ram), o su kita sistema - viskas puikiai ne stebuklingas
> i3, 8gb ram, w7, 64b.

Na, tarp Dual Core ir i3 vis tik yra skirtumas. O su 4GB man nestabdė ir
nestabdo nei po Win, nei po Mac OS.

Taip pat teisingai paminėjo — jei jau 4GB, tai reikia 64 bitukų.

O šiaip gal atmintis kreiva? Arba dar kokios nors nelaimės. Paleisk kompe
atminties testus, stress testus, pasižiūrėsi ar viskas tvarkoje.

--
Edvinas