Tema: Re: Patarimo dël krepðio
Autorius: kiwi
Data: 2010-11-22 12:11:22
Is "alternatyvu" - Kata DR-467i: apatinej daly telpa fotikas + didelis
objektyvas + mazas objektyvas + blicas. Yra skyrius notebookui jei
prireiktu (arba popieriams/knygoms), virshuj yra vietos smulkmenoms.
Kabutese, nes kuprine. Man asmeniskai daug patogesnis variantas nei per
viena peti permetami krepsiai, ypac jei svorio daugiau.

Abante maciau ~280 kainuoja, panasiai gaunasi ir is amazon.co.uk.