Tema: Re: Kaip sumažinti DSLR garsą
Autorius: Aras
Data: 2010-11-12 13:18:50
Man tai beveik muzika :-) Esmė ta, kad yra archyvų skaitykla, kurioje tyliai dirba apie 10 žmonių ir yra pakankamai tylu. Visi fotkina su muilinėlėmis, o aš išsitraukiu savo veidrodinį aparatą ir pradedu pliauškėti kas 3-7 sekundes. Ir taip kokias 3 valandas. Jautresni žmonės pradeda šiek tiek nervintis.