Tema: Re: req:home made lightning
Autorius: obliarka
Data: 2010-11-08 11:00:47
kazkur skaiciau kad vargsas fotografas gali pradet nuo 10k liumenu (100W
kaitrine lempa mazdaug 1k liumenu), bet normaliam padirbejimui reik main
light bent 20k (mintys ne mano, as nekaltas, nuorodos neatmenu). Bet cia
apie normalia studija kalbant, nezinau ka reiskia tavo "mini zona".
Jei be blico ir dienos sviesa uzblokuosi, tai gali ir halogenus  (jie lyg
3200K?) imt, wb paskui pasidarysi kokio reik. As kad su blicu ir dienos
sviesa labai nesipjautu, emiau ebejuj lempu 5500K, tiesa, rimtai dar
nespejau isbandyti.
beje, halogenai 500W tai biski karstokai gausis, i softboxa neikisi, nebent
rimta kuleri turesi :) ziema su 4 tokiais galesi nude fotkintis, bet vasara
2kw sildymas didokas :).