Tema: Re: PENTAX K-7 body su garantija
Autorius: Abrakadabra
Data: 2010-10-22 17:15:06
Man pakeitus is K20D i K-7 AF pasikeite labai i geraja puse. AF.C veikia
tikrai geriau, prie prasto apsvietimo taip pat viskas liuks. Viskas tiksliai
ir gan greitai. Nesigailiu pasiupgreidines i K-7.

"Zydrunas"  wrote in message news:i9rg5e$rs5$1@trimpas.omnitel.net...

Tai ko man truksta - tikslesnio ir greitesnio fokuso prastame apsvietime ir
kai reikia judancius obj sugauti.
Zinau, kad tai silpnoji Pentax vieta. Bet net ir cia neretai tenka isgirsti
klausimu apie Canon ar Nikon fokuso problemas, tai ir tose stovyklose ne
viskas matyt blizga.
Todel as, kaip entuziastas, kol kas neplanuoju keisti visos stovyklos tik su
viltim laukiu aparato, ispildysiancio mano lukescius :)