Tema: Re: mob. telefonas kaip antras foto?
Autorius: Edvinas
Data: 2010-10-11 11:06:22
2010-10-11 11:02, Vidas rašė:
> Pats mačiau kaip vienas nūdienos pažangesniųjų gamtos fotografų
> (profesionalas, pleškinantis National Geographic'ui) išsitraukė
> obuolfoną ir įsiamžino bažnyčios bokštą :) Turbūt iš bėdos tinka :)

Žinoma, kaip snapšotams tinka, man tik užkliūna, kai pradeda telefonus
naudoti tipo profesionalioms fotosesijoms. Bet šiaip manau, kad tai
tiesiog netiesioginė produkto reklama ir jiems gamintojai nemažai pamoka
tam, kad jie su tuo telefonu pafotografuotų ir paskui trimituotų visam
pasauliui apie tai :)

--
Edvinas