Tema: Re: CANON 5D
Autorius: liutukas
Data: 2010-09-13 18:58:07
As svarstau dar sita klausima. Galeciau siai dienai prisimesti ir
atsinaujinti i mark2. Lygiagreciai turiu 40D, ir mane labai nervina to 5D
letumas, kas turite manau sutiksite. Va ant 40D kadras parodomas po "pykst"
vos tik atsisukus ekrana i save. O ant 5D ekrane kadras atsiranda gal po
kokios sekundes jei neilgiau, kaikada uzknisa net laukti pamatyt rezultata
ir pakoreguot nustatymus. Taip esu prarades ne viena kadra, ypac kai labai
keiciasi aplinka (patalpa-laukas ir pan). As tikiuosi kad mark2 procas
kurkas galingesnis ir greitesnis. Beto mark2 berods jau 14bit pries pirmaji
12bit. Dar ir continue shot'ai jau kazkur 6fps jei neklystu. Taip kad visa
galva auksciau bent jau naudojime jeigu nekreipsim demesio i pixeliu kieki.