Tema: Re: fast shutter problem
Autorius: UbijcaSeldon
Data: 2010-09-13 13:07:12
Kazkaip labai jautriai reaguojate i bet kokias diskusijos uzuomazgas - vieni
skaito, kad juos kvailina, kiti tai lojimu ivardina.  Sios konstruktyvios
diskusijos tikslas buvo suprasti neaiskius momentus, o ne kazka kvailinti.
Jeigu man vienokie ar kitokie teiginiai pasirode priestaringi arba
neitikinami, tai as ir bandau uzduot papildomus klausimus.
Vienzo aciu viziems uz konsultacijas, tik ju forma galejo buti kiek
mandagesne.