Tema: Re: Kokią diafragmą nustatyti?
Autorius: Sniegas
Data: 2021-02-19 18:25:22
Drožti nedrožti, kiekvienas pagal save. Aš noriu turėti kamino ardymo
fotografijas. Praeis 60 metų ir jos bus kažkam įdomios, kaip man dabar
įdomios Elektrėnų statybos fotografijos. Gal kiek per daug aš jų darau,
bet yra kaip yra. 330 kadrų per dieną kas dvi minutes nuo 7 iki 18. Koks
skirtumas, susidroš, nusipirksiu naują. Šiaip ar taip, D7200 jau
morališkai pasenęs.