Tema: Re: Lumix DMC-LX100 ar yra analogu
Autorius: SVYT
Data: 2017-07-02 12:15:35
Nu kodel?, jungi galinga power banka ir fotkini toliau. Turetu but ir tokia ir tokia galimybe, kaip androide pvz. As savo megai turiu atsarginiu akumu ir net kelis power bankus, po to kai turkijos aerouoste strigau gal 18 val ir uz 20 euru pirkau pakroveja i rozete, nes nebuvo kas veikt, o bastytis po miesta negalejau.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/