Tema: Re: del poliarizacijos filtro pasirinkimo
Autorius: Anon@home.lt
Data: 2016-02-28 22:16:04
Tokią pačią problemą turiu, ir filtras Hoya pro serijos - Sigma 70-200 F2.8
HSM Macro su juo zuikius gaudo pastoviai. Su Zeiss, Canon objektyvais -
jokių problemų. Lešių padengimo įtaka gal?

"MumZer"  wrote in message news:navdpl$o92$1@trimpas.omnitel.net...

ir dar reikia turėti galvoje vieną niuansą, kuris bent jau man pasireiškia:
plačiakampiai objektyvai mažiau jautrūs filtro kokybei - 16-35 su tuo
pačiu filtru praktiškai nejuntamas, o ant 70-200 uždėjus - tragedija
tokia, kad dėti draudžiama.. :D aišku filtras papigiaiskas visiškai
pirktas..