Tema: Re: priminkit del slide/film copier
Autorius: Piktuolis
Data: 2015-04-10 11:19:41
Tas konkretus mountas - dažniausiai T2, kas leidžia naudoti su bet
kokiais SLR. Blogiausia, kad reikia FF aparato, arba burtus burt.

Optika iš esmės yra makro objektyvas ir dažniausiai duoda stebėtinai
gerus rezultatus. Kaina... aš už savo mokėjau apie 20 eurų, panašiai už
tiek nupirkau ir automatinį skaidrių projektorių - gal kada nors
užsiimsiu jo pritaikymu juostų skaitmenizavimui.

O kol kas - tikiuosi pavyks panaudoti šito duplikatoriaus mechaniką
projektoriaus objektyvui.