Tema: Re: objektyvo remontas
Autorius: xlior
Data: 2014-03-26 13:23:54
On 2014-03-26 12:23, Dainiushas wrote:
> juolkingiasia, kad nieko ten tokio nėra. Ir po ardymo fotkina tikrai
> žymiai geriau nei prieš :)
>
> Žinoma, čia kalbu apie konkretų antikvarą. Kokios nors 70-200/2.8 eLkės
> greičiausiai nepulčiau draskyt atsuktuvais :D

Man teko Nikkor'ą 70-300 VR ardyt. Nusipirkau už 90 LT su neveikiančiu
VR'u. 2h atsargaus darbo su atsuktuvais ir į vietą įstatyta viena
spyruoklė ir rezultate puikus veikiantis objektyvas už juokingą kainą.

Nors aišku jei būčiau mokėjęs už daiktą rinkos kainą, vargu ar būčiau
lindęs... O realiai, tai čia iš serijos "akys bijo, rankos daro".