Tema: Re: 35mm negatyvų ir skaidrių sk
Autorius: ge2x | gembis.com
Data: 2009-01-20 23:24:55
aj nu nebereikia cia apie akmens amziu
po digital ice nebelabai ka yra retusuoti
as nekalbu apie zmoniu odos neprivalumu salinima ir t.t.
kalba eina apie defektus a-la dulkes, ibrezimus ir t.t.
o jei normaliu skaneriu kad ir be jokiu korekciju nuskanuosi - shope visada bus imanoma pritempti
nebent, kaip minejau, yra koks ekstremalus atvejis, kai pora trejeta stopu ekspozicijos truksta
as skanuojant pagrindinius levelius sustumdau, ekspozicijos korekcijas ivedu jei reikia ir valio
shope, suprantama, visada rasi ka patvarkyti, bet tik jau ne valandai
nebent plokstele skanuoti - tada jau retuso bus bet kokiu atveju
o visos juosteles ant automato niekada neskanuoju ir net neturiu techniniu galimybiu
standartiskai - po kadra: fokuso nustatymas (jei plati juosta, tai maziausiai 5 taskuose), reikalingos korekcijos, didinimas, blah blah ir scan to file
o paskui jau ps