Tema: Re: Naujas Dell monitorius su IPS matrica (RUS)
Autorius: Icetom
Data: 2009-01-20 13:06:02
Na du kartus kaina skiriasi :) Dell kainuos apie 1500 Lt, NEC galima
nusipirkti apie 2900-3000 Lt. Jau dabar galima isigyti Vokietijoje,
Austrijoje. Be to paziurek nuo kiek prasideda kiti modeliai/gamintojai su
hardwariniu LUT.

As jei duona valgyciau is fotografijos ir pan. srities, tai monitoriu
tureciau ne mazesni kaip 24". Kai kiekviena diena reiktu tvarkyti nuotraukas
ir pan. ant kokio 20-21 ir net 22" monitoriaus, man tai butu kancia. Pvz.
vien tik kiek uzima vietos ekrane Lightroom'e aplink esancios komandos ir
pan. Cia tik mano asmenine nuomone;)