Tema: Re: skruzdeles
Autorius: ALORA
Data: 2010-07-26 14:50:21
nujo, su sisiukais pas kai kuriuos yr kažkoks iškrypimas - sisiukas padeda
praktiškai nuo visko :)

beje (gal čia tik man naujiena) ar žinot, kad jei augalus užpuolė amarai (va
tokie va
http://de.wikipedia.org/w/index.php?title=Datei:Aphididae_(aka).jpg&filetimestamp=20050627171520),
tai reikia ne juos naikinti, o skruzdėles? Žodžiu, jie man visus rožių
ūglius nupietaudavo, o ko nenupietaudavo, tai sugriauždavo priemonės nuo jų
:) Kol vienas dzidukas nepasakė, kad tuos amarus ant augalų užneša
skruzdėlės. Žinojau, kad skruzdėles mėgsta jų išskyras, ale kad veistų ir
prižiūrėtų jų ūkį... Tei va, išnaikinus aplink rožes skruzdėles, nebeliko ir
tų blusų