Tema: Re: kenkejo foto
Autorius: Mindaugas
Data: 2010-05-04 10:26:15
Pas mane pries kelis metus is Maximos su kazkokia gele ateje buvo, visus
kaktusus apipuole, pora net numarino.... Siaip padejo maudymas dideles
koncentracijos Actaroje 3 kartus kas 2 savaites, ir net po tokios
operacijos po pusmecio vel sitas brudas is kazkur islindo, bet po
pakartotinio maudymo jau pora metu nesimato...