Tema: Re: vaismedziai - vaiskrumiai
Autorius: Ruta
Data: 2010-04-28 10:59:42
Aš taip kategoriškai neteigčiau, man raudonieji serbentai skanu :) Be
to, jie ilgai laikosi ant krūmo ir galima vis paužkandžiauti...

Bet iš tikrųjų jų kokio vieno krūmo ir pakanka, nes nieko labai iš jų
nepadarysi, nebent šaldyti; dar trina su cukrum, bet tas dalykas nors
skanu, bet ilgai nesilaiko.

O juodieji įvairiau naudojami. Ir uogos didesnės.