Tema: Re: pasivijo ir sustabde :)
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2009-10-08 12:34:57
Va, gal siek tiek tiek i tema, kaip suprantu, STT jau projekto stadijoje
siule priimti aplinkosaugininku veiksmus reglamentuojanti istatyma
(2008-05-28), taciau ar i siuos siulymus jau atsizvelgta, gal kas kur rado
teisinese dziunglese? :
http://www.stt.lt/documents/korupcijos_prevencija/08_05_28_zuvininkystes_XP-2264_ir_XP-2265.pdf