Tema: Re: Klausimelis apie isnuomuotus ezerus
Autorius: FotoHOBIS.lt
Data: 2009-08-25 13:23:26
pasnekejus apie gamtos apsauga, staigiai aprimo ir leidimai buvo isduoti be
problemu.
Kolkas balos nenoriu sakyt, man ten poilsiaut reiks ir iskart bus aisku kas
iskunde. reiks kaskaip ismokyt juos zvejot. kas abidniausia, kad likau
kalkas kad suplesiau gumas ble... Tinkla esu tik viena rades, bet gumu 2-4
patoviai istempta

Aciu