Tema: Re: dar kimba lynai ar jau lydeku eiti
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2009-08-21 12:32:50
taip vat darom:
jamam 50Lt. einam pas banką (swedbank geriausiai, bus mažesnis įmokos
administravimo mokestis).
ten pildome kvituką sekančiais simboliais:

sąskaita LT247300010112394300
įmokos kodas:
5710
gavėjas:
VMI

tuomet keliaujame pas algirdo gatvę 31. kylame laiptukais į 4 aukštą, ir
einame į dešinę iki pat galo. einam į kabinetą po kairę ir sakom, kad
norime licensijos šlakiui arba lašišai pagauti.

toliau, labai malonus personalas (tiesiogine šių žodžių prasme, aš buvau
sužavėtas), jums padės viskuo kuo galės.