Tema: Re: Motociklininkai
Autorius: Andrius
Data: 2009-08-17 12:57:55
Tai yra nustatyta kuriuose ezeruose galima plaukiot tai ten tegu ir
trankosi. pvz ukmerges rajone nera nei vieno ezero kur galima butu
plaukioti. bet per visa vasara neteko matyt nei vieno gamtosaugininko prie
mineto ezero. Tai kam jie reikalingi?

"Žemaitis" <audriusl@milda.lt> wrote in message
> Mano minėtas ežeriukas Telšių rajone yra  23 ha ploto - ten tikrai
> negalima plaukioti vandens motociklais.
> Tinklininkų ir kitų brakonierių darbai jau nebeidomu - reikėtų visiems
> pamatyti kas pasidaro po tokių pasiplaukiojimų - ežeras panašus į sriubos
> puodą
>
> "Casper" <kasparasvo_istrinti_@gmail.com> wrote in message

>>> vaizdas. Kai atvažiavau, niekas neplaukiojo - ir nesupratau kas čia