Tema: Re: Žvejyba jūroje nuo kranto.
Autorius: tomuco
Data: 2009-08-06 10:13:58
Aš naudoju, kažkada parduotuvėje pirktą akcijinį 4,5 metro teleskopą,
užmetimas 40-100gr. (bet norėtusi ilgesnio koto) stambesnę ritę, valas
0,35-0,45. Ant valo galo riši karabiną ant jo kabini parduotuvėje pirką
sistėmėlę plekšnėm, suveri ant kabliukų paprastas parduotuvėje pirktas
čielas krevetes su kiautais ir visais š. Aš veriu iš vidinės pusės per
uodegą link snukio. Ant sistemėlės karabino kabinio 80-90gr švino gabala.
Man labiausiai patiko piramidės formos, bet kiek žvejų tiek nuomonių. Brendi
(veiksmas ne gėrimas) į jūrą iki juosmens ir šveiti kuo toliau, atlenkęs
lankelį brendi atgal į krantą. Įstatai kotą vartikaliai, įtempi valą ir
lauki, stebi viršunėlę. Kai kibs tikai pastebėsi, o jei ne, tai po kažkiek
laiko vistiek permetinėsi, tai gali būti, kad ir išvilksi kokią neužauga.
Dar labai svarbus įrankis - peilis. Nes plekšnė jei rija, tai iki pat šiknos
ir po to ištraukti kabliuką šansų labai nedaug. Todėl reikės peiliu iš
plekšnės išpjauti kablį. Tiesa, ankčiau meškerykočiui pastatyti vertikaliai
naudojau ragus, bet dabar esu susivirinęs iš vamzdžio ir strypų tokį
pričindalą, kurį įsmeigiu į smėlį, o kotą įkišu į tą vamzdį. Mačiau
vietiniai dar paprasčiau daro. Ima plastikinį vamzdį 60mm diametro ir apie
800mm ilgio ir įkasa stačią į smėlį apie 40 cm. labai patogu ir paprasta.
Dar nepamiršk išilankstyti sudedamos kėdutės, atsidaryti OALAUS butelį ir
mėgautis ramybe. Svarbu,kad nebūtų didelių bangų. nes tokiu atveju atpuoa
visas tas malonumas, kurį čia sublevyzgojau.

tomuco