Tema: Re: Va tai tau...Samas:)
Autorius: Vegys
Data: 2009-08-05 10:53:15
Pamenu kai ant spiningo ritės vaikystėj susivyniojau 0,4 mm, tėvas
pažiūrėjo, pakraipė galvą ir sako "visokiom nesamonėm užsiiminėji. Vyniok
0,8 mm kaip pas mane ir viskas bus gerai". Ale paauglystė, maištas .... negi
tėvo klausysi ? :) O tėvas sugaudavo ir ant to 0,8 mm. Tik pamenu, kai
norėjo išbandyt sukriukę, tai sakė nelabai dirba :)))

VE