Tema: Re: Velkiavimo ypatumai
Autorius: Vegys
Data: 2009-07-30 09:54:34
Velkiaut 2 kotais - tikrai paprasta. Dažniausiai aš ant vieno koto naudoju
plaukiantį voblerį, kad butų paprasčiau "užmest" masalus (užmeti / išleidi
valą tiek kiek reikia, o tada jau užmetinėji kitą - plaukiantis niekur
nesusipainios, neužkabins dugno), . Kitą - bilekokį. Aš mėgstu dėt
skirtingus, pvz vienas masalas agresyvių spalvų, kitas - natūralių. Arba
skirtingi masalai - vobleris + vartiklė arba vobleris + guminukas. O
painiotis tai tikrai nesipainioja. Nebent kai žuvis užkimba, tada gali
susipainiot - juk trauki tą, kur su žuvim, o tas kitas masalas būna
vandenyje.

Kai seniau gaudžiau skrituliais, leisdavau į ~ 4 m gylį. Ir nesvarbu, ar
gylis 5 m ar 25 m. Kibdavo. Tėvas tokiu būdu yra sugavęs ir šamą, ir ungurį.
Reiškias, žuvis pakyla nuo dugno .... Jau nekalbant apie seliavinius ežerus,
kur lydekos trinasi palei seliavas. O jos įvairiuose gyliuose plaukioja.
Echolotas šiuo atveju pagalbininkas geras ...