Tema: Re: karsis
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2009-07-20 22:08:03
naxui tie binarai, aš jau net tik talpos žuviai nebesinešioju ibo visą
atgal paleidžiu (gaudydamas spiningėliu upeliuose), bet ir fotiko
nebesijamu, kad greičiau žuvį paleist.
žuvies paleidimas neliečia kai važiuoju į ežerą žūklaut, tada kartais
jamu. šiemet net vieną lydeką pasiėmiau. ir net 4 vėjažuves. (gal dar
ką, bet nepamenu).
po truputį pradedu atskirti malonumą, nuo maisto.

jokiais būdais nesu pagavai-paleisk propoguotojas. greičiau atvirkščiai
- pagavai/suėsk. tik kad poreikio ėst rimto dar nebuvo ;)

p.s. greitai jamsiu žuvį.