Tema: Re: Ufimka21
Autorius: Arvis
Data: 2009-07-19 13:49:17
"stroft" <laimisbmw@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:h3uns9$4vd$1@trimpas.omnitel.net...
> Laba, ka ponai zvejai galvoja apie sia pusle ? Su draugu galvojam dvi
> pasiimti is senuku, su nuolaida gaunasi kazkas 435lt (anksciau buvo ale
> 799). Kitas draugas sedi Piteryje, tai galvojom gal ten Rusijoj bus
> pigiau, bet kur tau, net brangiau ..
Turiu tokią, bet visiškai nepatenkintas esmi. Prieš tai apie 10m dėvėjau to
paties pavadinimo, bet ten buvo visai kita guma (tikra, nors ir sunkesnė).
Irklų laikikliai buvo tokie gan fufliakiški, tačiau bent buvo įmanoma juos
pasukus, pasidėti irklus ant bortų ir ramiai spiningauti. Dabar gi yra tik
kilpos irklams įkišti ir ką bedarytum, mėtant spinu, irklų galai styro tau
po nosimi ir visais įmanomais būdais trukdo mesti bei traukti. Vienžo, man
tai ne kas. Kaina, žinoma ne visai bloga.
Arvyds