Tema: Re: rapala vobleriai
Autorius: Marius Staniulis <m.staniulis[@]gmail.com>
Data: 2009-05-27 11:36:46
tų mažesnių nesu bandęs, o du didieji per vidurį dirbantys (keloga visą
kolekciją jų turi). viršutinio ir apatinio nesu bandęs ir matęs.

nors kaip keista bebūtų, man šiais metais lydekų žūklėje geriausiai
pasirodė DDHJ (giliai neriantis Hursy Jerk 3-4,5m gal kokių 13cm).
ir dirba tvarkingai twichinguojant, neaktyviuose pravedimuose ir
pavelkiaujant nuo taško A iki taško B nifiga.
x-rapai tyli.
laimikių dydžiais kaip visada pasigirti negaliu. ir išvis nesuprantu kur
dabar ieškoti lydekų. gilesnėse vietose nifiga, sėklius apgaudant
nifiga, palei meldus viena kita.
kur jos ble?

o tą raudoną, pasak vieno straipsnio reikėtų naudoti apniukus ir
temstant. tipa ta spalva tuo metu labiausiai kontrastoja. (straipsnis
yra naujausiam rybolov elite).