Tema: Re: sapaliukai
Autorius: Romas
Data: 2017-04-11 13:03:21
noriu is as , bet vakar buvo nuostabi diena, vejas nors is supavo fiderius
bet kenteti galima.
Pagal prognozes nieko gero nenusimato 10 dienu, taigi tokiu sapalu kibimas gali
prasitesti net iki
geguzes 5-10 .po to sujudes tie puskiliniai , kurie viska kas i vandeni ikrenta
praryja be eiles .....
O ziobriai leistini iki 05.15 , tai va nors imk ir persiplesk .....

Romanas
galiu imesti foto , nezinau ar serveris praleis.