Tema: Re: rudenelis
Autorius: Romas
Data: 2016-11-09 14:08:22
"servisas" <mes@esame.cia> wrote in message news:nvq7d0$1rn$1@trimpas.omnitel.net...
> Teks dar ir pagrybaut, manau. Tos kelios dienos neigiamos dzin, pernai irgi taip pat
> viskas buvo, o paskutines zelionkas surinkau 26 gruodzio.
> Beje, Romai, radau skyle gerule lydekom Nemune visai netoli jusu kaimuko. Ne si, o
> dar ana savaitgali 4 pasikabino per gal 2 valandas, didziausia 3,4 kg.

na taip , nemanau kad ta didziausia liko  ???
siaip lydeka paleista i savo telkini daugiausiai grizta i savo vieta .
Ties Nemunaiciu ir 10 km auksciau nemunu  is vis netiketai radau TOP
taskus , viename is ju norint viska patikrinti  ko gero dienos reiketu. Ten keliu
simtu metru ruozas tarp
akmenynu su atvirkscia srove normalaus spiningo metimo atstumu, ir gyliais
3 metrai pagrinde , ir duobes iki 4-5 m gylio. Kiek zinau, ten pries kokiu 10 metu
isgaude brakonierius ,
laimikiai is plesrunu grupes buvo lydeka, salatis , starkis, samas. buvau pora kartu,
palei kranta tinklu traukimo zymiu kaip ir nesimato .

Romanas

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.