Tema: Re: Lynai- kuom serti
Autorius: Romas
Data: 2016-06-02 12:37:06
lynai paginde maitinasi visokiais gyviais esanciauis vandenyje - kirmeles, vabalai ,
visokie sliuzai nuo augmenijos.
taigi prude turi buti augmenija, bet  matau, kad prude yra ir amuru , kurie ta zole
suvalgys..
Taigi lynai netures savo pagrindinio maisto , tik visokius kombikormus, ir visokias
kruopas kurias
seimininkas pabarstys.

lynai yra ko gero leciausiai auganti zuvis Lietuvoje , taigi daug greiciau juos
uzauginti nesigaus.
kitas niuansas - man neskanus karpiai is kulturiniu tvenkiniu, man burnoje atsiranda
kazkoks muilo skonis.
Taigi ar nebus to paties su lynais - be naturalaus maisto ??
Auga kaime baloje lynai , dabar jau 4metai kaip atveziau mailiu 3 cm.Auga su
karasikais, zoliu nemazai , papildomai paseriu
sutintais kvieciais. Pernai rudeni jau buvo24-26 cm , tokie va tempai augimo.

Romanas

"Daliokas" <nomail@nomail.com> wrote in message
> Įsileidau pas save į prūdą šiek tiek lynų šalia amūrų. Su pastaraisiais kaip ir
> viskas aišku kuom šerti :) o kuom šerti lynus, kad biški greičiau augtų nei
> natūraliai maitindamiesi?
>
> DJ

---
Sis elektroninis laiskas patikrintas del virusu  Avast antivirusines programines irangos.