Tema: Re: eseriukas 2
Autorius: servisas
Data: 2016-02-10 10:55:13
As kai anksciau gaudziau daugiau ziema, tai lydekas visada blizgemis
pagaudavau gylyje, ne mazesniam, kaip 5 metrai. Seklumose kazkodel
nekibdavo.
Ir karta isbandziau salmo chubby darter, tai pirma zvejyba pagavau lydeka.
Tiesa, su juo siokia tokia beda- jis daro dideli rata po vandeniu, jei yra
zoles ar svendriu liekanos, tuoj pat apsuka ir didelis sansas, kad paliksi.
Nes storu valu paprastai ziema negaudai. O blizge laksto kur kas maziau,
taigi ir maziau kabinas. Ir pigesne.