Tema: Re: reikia bridkelniu
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2015-09-04 14:08:31
linkiu pasivaikščioti slidžiomis molingomis pakrantėmis, suprasi ko
verti veltiniai :)
tik ir tik dygliuoti. žvejoju po kelis sykius savaitėje ir geografija
žūklių brendant nuo LempTkijos pietų iki Finmarko su visom Laplandijom
pietuose.
sudrožiau ne vienas bridkelnes ir nevienus batus. batų turėjau ir
veltinių, ir dygliuotų vibram padais ir tik vibram ar panašiais.
dygliukai yra dygliukai, su jais visur stabiliau.
kas liečia bridklenes - gerai kad tenkina guminės. manęs netenkina :)
kas liečia prakaitavimą "kvėpuojančiose" - jis yra ir bus.juk apačioje
šilti fleesiukai, kad sanariukus apsaugot stovint pusdienį įsibridus.
neišgarina jos nieko iškart. paeini toliau, įbrendi į vandenį ir
išbrendi - kondencato per akis ant apatinių termorūbų.
tik kad paėjus ir išsidrėbus, nugaruosi per minučių 10-15.