Tema: Re: nekiba
Autorius: karolis
Data: 2015-06-02 12:26:29
man irgi kazkokios anomalijos Nemune, todel ir pradejau ezeruose zvejoti :)
bet daugumoj ezeru dar per salta, mes vaziuojam i Daugirdelius jei zinai.
Ten licencine zukle karpiams padaryta, bet ir kimba visai neblogai. Aisku
karpiukai nedideli, kai kurie nesiekia 40cm tai paleidinejam.

Praejusi savaitgali ant kukuruzo dar starkis uzkibo. Man tik neaisku ar ten
gaudant kitas zuvis reikia pirkti ta karpiu licencija ar ne

"Romas"  parašė naujienų news:mkhcg4$7gc$1@trimpas.omnitel.net...

geras ezeras, treciadieni vakare pasiseriau daug metu zinoma duburiuka palei
meldyna.
ketvirtadieni nuo ryto issedejau su pora fideriu iki 14 val , pagavau viena
kuoja.
susidejau meskeres , baigiau zukle.
sestadieni pora kolegu gaude balta zuvi , pasigirti kazkuo grazesniu
negalejo.
Sekmadieni , Nemune zemiau Seredziaus  gaude spiningu, nieko gudraus,
rado kelis zvejus sedincius su dugninemis  - tusti.
Kas cia -kazkokia nesveika pavasarine anomalija, zuvys is po ziemos gausiai
socios.???
Gal kas nors turejo kitokiu rezultatu, na gal as gaudziau kokiais kreivais
sliekais ??

Romanas