Tema: Re: Velkiavimas
Autorius: Night
Data: 2015-05-25 13:57:43
Tai jo, taip ir padarysiu. Nusipirkau pora vobleriu "einamu spalvu" ir
bandysiu zaisti. Cia kalba buvo apie lydekas, nes kitokiu plesrunu tam ezere
(apart eseriu) nera teke grideti, kad kas butu pagave.

O del kvailu klausimu - kai chainikas sitoj sirtyje, tai net nezinau kokie
turetu buti protingesni klausimai. Gal suzinosiu kada :)