Tema: Re: Apranga vasarai Norvegij
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2015-04-14 12:40:37
o k ten darysi?
jei ilgam ygiui tundroje psiomis ar vandeniu, tai mano rb
komplektas sekantis:

turiu Hannah (ek) komplektuk. berods maveric vadinasi.
atsparumas drgmei/garinimas 25000/25000.
kelios didels kiens striukje (nesausos), rankovje. kelns btinai
su petneom.
jau 4 metai naudoju - vien teigiami spdiai, visi utrauktukai
vietoje, sustiprintii peiai ir onai papildoma grubia mediaga -
nepratrins kuprins petneos ir jos neslidins.
pirkau laisvs ture, mirkau 3-4 dienas lietuje tundroje - sausutlis.

avalyn - zamberlan 911 arba (kad ir dabar ant koj) kakurie Keyland'ai
goretexiniai visi.
pirkta aic'e ir montis magijoje.
hikinimui.

toliau apatiniai - pas mane viskas polartecas. kojins - sintetins ir
merino vilnos miegui. apatiniai irgi - vieni dienai/klei, kiti miegui.
jei oras leis - praskalausi upje.
pirtins - polartekas.
poalmis - polartekas

pas mon viskas lygiai taip pat. irgi viskuo patenkinta.

SVARBU - neimk juod rb. a pasimiau btent tokius ir tai yra kania.
ant sauls usisegus per karta, atisisegus +10C ir vjas - per alta.