Tema: Re: ziobriai + siuksles
Autorius: Romas
Data: 2015-04-08 12:30:04
pries pora savaiciu nusprendziau pabandyti pagauti kazka Persekeje,
ten kur Nemunas salia ir Tiltas ties Balbieriskiu.
pasitrauke kolektyvas is "tipo grazios" vieteles, atsisedau , uzsimeciau fideriuka,
spoksau.
Gal praejo 5 min salia manes zmogus su segtuvu , bet be meskeriu.
 Kai ejau, maciau jis keliavo kita upelio puse.
Tai va sako - reikia zukles teritorija susitvarkyti. As atsakiau , - as nieko pries,
bet iseinantys ne tik
paliko siuksles , bet dar is visi kolektyviai nusimyzo........... ant siuksliu.
Ka man - rankomis imti , Guminiu pirstiniu neturiu  ???
pareigunas palingavo galva, na ir nezino ka sakyti, vyrai netoliese buve patvirtino
mano minti.
Susidejau fideri, ir isvaziavau is ten , auksciau pries srove. Ten neprisiukslinta,
ten pasedejau,
pagavau kelis sapaliokus , paleidau ir namo.

Romanas