Tema: Re: Užuovėja
Autorius: Casper
Data: 2014-11-24 15:51:10
Ziurint kiek pinigu tam skirti nori/gali. Man atrodo, kad geriausias
variantas butu carpdomas, tarnautu ir kaip uzuoveja, ir kaip palapine, tai
ne tik vegelem, bet ir visiems kitiems gyvenimo atvejams sueitu, nors aisku
investicija jau link 1klt eina. Dar maciau chebra ziemines palapines
statosi, tuos ala kubus ir kitokias kur stintu gaudymui naudoja, ju kainos
nuo ~100lt iki gal 2klt.