Tema: Re: Museliniai kotai
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2014-09-26 17:12:59
transformuoti vieną įrankių į spiningėlį - superinė mintis, pats
planuoju kažkada tolimoje ateityje susirinkti įrankį upėtakiams.
nemačius blanko sunku ką sakyti, bet greičiausiai turėsi gerą šlangą,
kuri mes nuo 2 iki 12g, puikiai laikys žuvį, o ilgis leis puikiai
valdyti masalo pravedimą, esant toliau nuo kranto.

kas liečia patį vertinimą, pažįstu nevieną "seno kirpimo" daug mačiusį
muselininką, vienas kurių gal ir galėtų tau kuo nors padėti. bet šiaip -
jei ant blanko nėra brando.., vargu ar kas "vertins" tesingai.

tiesa, čia neseniai buvo nuotykis, kai kažkoks panevėžietis už 300lt
pardavė kone kolekcijinę muselką, vertą arti 2500Lt :)