Tema: Re: Poroeno/Lataseno. Suomija, Laplandijos šiaurė.
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2014-08-29 15:46:39
sykas didesnis ant musės (pernai 7 su A Daba Gerai pagavom per 2h
Kautokeino ant musių), o mažesnis ant sukriukės.

o kaina tai sąlyginai nedidelė, kai inventorius ir rūbai paruošti.

važiavome mano grand voyageriu, tad keltas kiek brangesnis, kuro kiek
daugiau...
na, o, bet tačiau.
keltas pirmyn-atgal - 367,24Eu (maženei lengvesnei būtų apie 250Eu)
kurui išleista 459,13Eu. (kokiam 1.9tdi pasatui būtų trečdaliu mažiau)
draudimas 43Eu.
malūnsparnis 510Eu
žūklės licencijos 90eu ir 21eu bendras leidimas žūklei asmeniui dviem sav.
suma: asmeniui 456Eu už dvi savaites malonumo.
jei atsisakyti malūnsparnio - 340Eu maždaug.
tiesa, malūnsparnyje keleiviams 5 vietos (automobilyje patogios 6).
pradžioje kelionę ir planavome 5-iese. bet vienas asmuo dėl labai svarių
priežasčių "atkrito".

maistas - kruopos, šokoladukai, keli šimtai gramų vytintos mėsos,
džiovintos daržovės ir t.t. nekainavo nei 20Eu. (taip dviem savaitėm
vienam asmeniui daugiau ir nereikia).

tiesa, šiemet visko galima buvo imtis daugiau, nes praktiškai nieko
nereikėjo neštis ant pečių. (2 slenksčiai persinešti po 700 ir 500m).
bet aš pasirinkau "lengvąjį" variantą.