Tema: Re: Tai jums kimba kas nors ar ne??
Autorius: HDi
Data: 2014-05-19 14:43:19
gyvenu ant Nevezio kranto, ir kiek nezuvauta, kiek ko nebandyta, visgi,
senoliu ismintis sako tiesa: Nevezis tokia upe, kuria reikia perprasti ir su
ja susidraugauti. Jokiais laimikiais negaliu pasigirti is sios upes. O
savaitgalis kazkokiam prude gan smagus, per pora valandu (laiko daugiau
nebuvo) 9 karosai ir pora eseriuku (tokiu vos gimusiu) , vienas karosas toks
delninis ir riebus, likusieji aisku +- zipsai, bet kaip pludes atidarymo
sventei tai labai smagi zvejyba buvo :)