Tema: Re: Klausimas apie echolotus
Autorius: Petka
Data: 2014-04-23 08:58:11
Tai imk patį pigiausią ir labai nesuk galvos. Siūlyčiau 2 spindulių -
bus didesnė aprėptis - nuskenuosi didesnį plotą po valtimi. Užteks kokio
2spindulinio ar 3spindulinio Humminbird Piranhamax:
http://www.kibk.lt/categories/828-piranha_max
Geresnis variantas stovinčiai valčiai, bet ir brangesnis ko gero šis:
http://www.kibk.lt/categories/2618-humminbird_fishin_buddy/products/7958-4071801
  Akumo, laikiklio nereik, puikiai reguliuojasi.
Aš žiemai ir pasižiūrėjimui po valtimi naudoju tokį ir esu labai
patenkintas: http://www.rusonar.ru/er-6pro.html
---
Petka